Peppen är farlig

7 tjejer i en stuga i Falkenberg, det kan inte gå fel! Jag är så sinnessjukt peppad att dagarna sniglar sig fram. Känner mig som ett barn i väntan på julafton. Men imorgon bär det av! Finally!
MEN, har ni hört? Jimmy Choo blir H&M's nästa gästdesigner! Jag blir helt lyrisk av bara tanken! Det kommer bli en dundersuccé och alla skor kommer väl vara slut på fem minuter, men jag tänker vara där inom de minutrarna! Jag drömde dessutom i natt att jag hade fått ihop det med Tom Ford. En yngre Tom Ford, då han hade mer hår på huvudet. Men det var han, jag var skitsnygg och hade min Walter Baker-klänning på mig. Men som alla bra drömmar - slutar de med att man vaknar upp.
Förresten, Här är Låten för Midsommar '09;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0