Look in their eyes mom, you'll see me

Är hemma igen efter ännu en lång dag i solen. Har spenderat de senaste två dagarna ute vid Gussjön, smart som jag är har jag heller inte haft tillräckligt med solskyddsfaktor på. Så ta det lugnt i trafiken, det är mycket möjligt att det inte är ett stoppljus, det är kanske bara jag som går förbi.
Men lika glad är jag för det, jag har ju skiftat från kritvit till illröd! God I love summer!
Har inte så mycket att skriva förutom att jag jobbar hela helgen vilket suger, och det finns inget bättre än att lyssna på en lugn och underbar Bruce Springsteen när man kommer hem och är trött och sliten, därför länkar jag en låt med fantastisk text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0