Hemkomst!

Är hemkommen från ett väldigt trevligt och roligt Göteborg. Helgen har varit som den alltid är med C, skit kul! Känns som om vi hunnit med allt det man ska göra, lite fest, lite 3D bio, shopping, solning och chill. Trots att man svettats som en gris så har det varit härligt! Känner mig nu såsom man ska efter en "semester" dvs mörbultad och trött. Borta bra, men hemma är inte så pjåkigt det heller. Här är ingen som mobbar mig för att jag säger vaam (varm - för er som inte är från småland).
Veckan som kommer känns lite hektisk men har ändå känslan över att den kommer bli riktigt bra! Tisdagen är ledig, onsdagen kallar jobbet mig, torsdag blir det lite konsert i sthlm och fredag lite student och andra trevligheter.

Här är en video som har bringat oss många skratt;



Titanic i all ära, jag älskar fortfarande filmen. Men detta är fantastiskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaahaha jag tror jag dör, vad rolig!! xD

2009-06-02 @ 23:53:26
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0