En snabb sammanfattning

Det har varit en tjurig tant med kryckor, snygga moves på dansgolvet, en midsommarstång av tetra-pak, rullstolar och överkörda fötter, hångel med Kevin Borg, Måns Zelmerlöw och Andreas Wilson, spanskt ölspel, gratis drinkar och skumpa, bakfylla, 1000 gratis sms, desperata killar och brutal ärlighet, mat, kläder och skor i överflöd och en väldigt, väldigt hög stämning.

När jag kom hem i eftermiddags var jag extremt trött. Men efter ett tag märkte jag att jag var bara väldigt uttråkad. Sex tjejer i en 2:a i fyra dagar är intensivt. Kände mig väldigt ensam när jag kom hem!
Jag märkte också att jag hade ett skärsår på tummen, flera myggbett, ett smått "eksem", två blåmärken på innerlåren och en överkörd fot. Ja, jag fick min fot överkörd av en rullstol. Let's just leave it at that!
Mat är någonting det inte har varit brist på i alla fall. På fyra dagar har jag ätit thaimat tre gånger, pizza två gånger, nypotatis och köttbullar en gång och potatisklyftor och fläskfilé en gång + frukost, jordgubbar och två meloner. Man lever bara en gång!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att helgen har varit fantastisk och jag saknar det alla redan.

Imorgon blir det nog lite fiske & picknick!
So god natt, nu är det bara jag och Bob Dylan kvar.

Kommentarer
Postat av: Peos lovergirl!

BÄSTA HELGEN EVER!!!!

2009-06-23 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0