En dag på hundra

Vilken låååång dag det har varit. Gick upp innan sju för att gå på en två timmars förflyttningskurs vid klockan åtta imorse. Sen dess har det hänt mycket, satt ute i solen ett tag, eller rättare sagt läste ett kapitel av Jonny Cash självbiografi, som jag ännu inte läst ut, trots att jag lånade den för mer än en månad sedan. Pinsamt!
Men för att komma till saken, så efter att jag suttit ute på balkongen och läst så gick jag in för att hämta lite fil då jag upptäcker att min hud är inte kritvit, den är röd! JAG ÄR BRÄND! Efter bara en halvtimma typ! (Det var ett väldigt långt kapitel). Trots att jag numera ser ut att komma från mars så ser jag det som framsteg, för huvudsaken är att min hud skiftade färg. Jag blir inte längre ihopkopplad med spöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0