Dagens

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Har knappt sovit något för att jag är förkyld. Ni vet, så fort man lägger sig ner så täpper näsan igen. Och jag är sån som andas med näsan och inte munnen när jag sover för jag får så ont i halsen då. Så ni hör att det är lite svårt att slappna av. Därför har jag sorterat galgar idag, eftersom jag kommer ha en någorlunda walk-in closet i huset så vill jag ha snygga trägalgar där inne. Däremot är det inte så snyggt att väggarna är fulla med tapetserade blommor från 70-talet. Så överväger starkt att måla det vitt.
Men sen när det roliga att sortera var över så valde jag att gå till ICA och köpa lite jordgubbar för jag blev grymt sugen. Och nu har jag säkert ätit en liter av dem själv. Det är mer mättande än vad man kan tro!

MEN, för att komma till dagens då, så gick jag dessutom förbi bankomaten för att ta ut pengar. Men det var kö så jag kollade lite i skyltfönstret till banken där de har bilder på alla hus som är till salu. Jag såg att det huset som ligger på kullen vid Tokarpssjön var med och jag tycker att det huset verkar vara väldigt fint, så tänkte att jag skulle kolla hur det ser ut inuti. Kom hem och gick klickade mig in till hemnet.se och sökte fram det. Och låt mig säga, det var inte alls snyggt. Utifrån ser det ut som om det ligger perfekt, men vyn är usel. Man ser knappt sjön genom träden! Köket och rummen var faktiskt ganska smaklösa.
Fast samtidigt som jag tycker lite synd om de som säljer eftersom paketet var mycket finare än innehållet, så hittade jag en sak som roade mig. Nämligen bilden på köket. Först blev jag så skärrad av de illröda bänkskivorna, men sen så såg jag det...



Ser ni? Ser ni det? HAHAHAHHAHAHA. Jag tycker detta är SJUKT KUL. Hur kan man missa det!? Hur kan man glömma att ta bort bananen!? Den verkligen lyser från det röda bordet!

Jag vet inte om det är fel av mig att tala negativt om ett hus som är till salu, men jag säger som killen på tv3, det enda du inte kan ändra på är läget.

Kommentarer
Postat av: elin

jag hoppas du (eller jag då) har rätt. Men då är jag nog sjukt långt från slutet. Hoppas du har det bra !

2009-06-30 @ 11:14:07
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0