What in God's name!?

OH... MY... GOD...
Jag sitter och letar på internet vad man kan se sin pappa i födelsedagspresent (vad kan man ge sin pappa i födelsedagspresent??) och jag finner DETTA. Det svider i mitt hjärta att se denna annons. Denna kvinna som ligger på sin soffa med detta bäddat runt om sig.



SER NI!? The Slanket! Ni kanske inte minns detta, men på bilddagboken la jag för ett tag sedan upp bilder på världens, antagligen, mest patetiska uppfinning någonsin. Detta var en Snuggie. En fleecefilt som har armar och fickor, men nu ser jag att det finns en fejk version som heter The Slanket! Jag trodde det inte kunde bli värre än att gå runt med en stor jävla fleecefilt om sig, men att fejka en version och kalla den ett helt annat namn är ändå värre.



Men, jag ska erkänna att Snuggie:n är faktiskt fantastisk! Den håller en verkligen varm och det är så skönt att vara förkyld och äga en Snuggie. Snuggie for life!

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Hahaha, jaa, jo jag vet, mitt förra rum var på över 25kvm! Av någon anledning var det ALLTID stökigt där... :)

2009-07-28 @ 09:00:27
URL: http://marblehouse.wordpress.com
Postat av: elin

hahaha! va kul !



Nej gjorde du ?! hahahahah så jääävla kul !!

2009-07-29 @ 18:40:45
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0