Tji fick jag

För bara någon timma sedan var jag väldigt nära att nominera Elin till Mix Megapols klump-tävling. Har man gjort något klumpigt eller haft otur (som man också kan säga) så ska man nominera sig så att man kan vinna olycksfallsförsäkringar och en resa värd 15.000.
Men det känns nästan som om jag skulle behöva nominera mig själv nu. Jag kollade som sagt på film nyss och det slutade väl inte så som jag hoppades på. När jag skulle ta ut filmen ur dvdn så var det ingen skiva där! Jävligt mysko tyckte jag, så jag tryckte "close" på fjärrisen i hopp om att cdn skulle komma ut nästa gång jag tryckte på "open", men vad hör jag? Cdn & läsaren kolliderar! Nu började min panna och ögonbryn rynkas på ett sätt som Madonna aldrig skulle kunna göra. Jag trycker ännu en gång på "open" och denna gången lyfter jag dvdspelaren lite grann så att jag skulle kunna se in, och då hör jag det hemska ljudet. Ljudet av när cdn glider bak i spelaren. Dum som jag är vill jag exprimentera och vara säker på min sak så jag lyfter spelaren så skivan åker från sida till sida, kändes som om jag spelade en väldigt dålig version av Pong eller något. Men nu ligger den där och jag får inte ut den. Klumpigt?

Kommentarer
Postat av: elin

hahahah tack för den! Den värmde ^^ Jag kanske inte har världens tur eller tummen på rätt ställe men damn i'm good när jag lyckas ^^ ;)



(kanske ska lyssna mer på mixmegapol dessutom ^^)

2009-07-09 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0