The run-away American dream

Helgen har varit späckad. Vi gjorde ett tappert försök i fredags att inte hamna hos J och se på film, men vi lyckades inte riktigt. Det blev J's place, godis och En shopaholics bekännelser tillslut ändå. Men inte klagar jag för det för i det trevliga sällskapet kunde det inte bli bättre!
I lördags however startade vi festen vid kl 18, och tur var väl det för vi hann med allt vi ville! Mat, vin, skratt och guitar hero rockband. Det kunde heller inte bli bättre med att självaste Bruce fanns med på listan med Born to run, så det var sinnessjukt roligt att spela den för då var festen på topp!

Kvällen gick och det blev sjuka foton, bra foton, fula foton, galna foton och alla sortes foton, det blev missförstånd om att MJ's - they don't really care about us egentligen sjöngs av Kanye West, töntiga killar, långa killar, killar små som hober, chips, mer mat, cider, lite mer vin, lite mer folk, lite städning, lite sigges, lite dans och lite fler minnen.

Dagen efter var vi nog alla ganska så slitna och det blev ett par powernaps lite här och var. På kvällen blev det thaimat, pizza och skräckfilm. Världens sämsta skräckfilm. Eller ska man säga slasher? Var beredd på skräckslagna brudar och snabba scener men istället blev det blod, hat och några "horor" slängdes ut också.



Framsidan och beskrivningen lät bra, men jag hatade den rakt igenom. Den levde inte alls upp till mina förväntningar.

Nu så har jag i alla fall kämpat med att hålla mig vaken i några timmar. Jobbar nattskiftet ikväll så upp tidigt för att kunna sova i eftermiddag. Men just nu känns det lönlöst att kunna hålla sig vaken till klockan 16 i alla fall. Nu har jag i alla fall tappat tråden totalt på vad det var jag skulle skriva i detta inlägget egentligen för jag har gjort en massa andra saker emellan, har väl försökt skriva i snart en halvtimma. Men nu ger jag upp.

Håll mig sällskap online ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0