På högvarv

Sitter och surfar runt lite mellan How I Met Your Mother-avsnitten jag betar mig igenom just nu. Kan inte förstå att jag inte tyckte om det från början! Nu älskar jag det! Skrattar högt många gånger.
Har intresseanmält mig på en lägenhet i Borlänge som verkar bra. Dock tror jag att den ligger ovanför seniorbostäder, men jag orkar inte trängas i studentbostäder med 3 andra människor. I alla fall inte en längre tid utan bara den månaden det tar för mig att flytta in i den andra lägenheten. Men jag har en bild av hur det verkar vara och jag gillar den. Det känns ganska bra faktiskt. Dessutom är det inget kontrakt på att jag MÅSTE vara kvar om jag märker att det inte är något för mig. Då har jag ett rum på Hallands kust som väntar på mig. Samt en syster som försöker starta upp företaget vilket ger mig väldigt mycket tid med Tula.

Jag blir dock lite sur när jag upptäcker att jag missuppfattat Felicia om att nästa Harry Potter film kommer i november, men nu såg jag att det är november 2010! GOSH, ska man behöva vänta så länge? Däremot kommer del två av den redan juli 2011. Jag vet att jag låter som ett freak, men det gör mig ingenting. I love it and I'm not sugarcoating it!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, vi skulle nog kunna bilda fan club, den senaste månaden har jag känt mig fullkomligt besatt av HP! Och bättre lär det inte bli under helgen som kommer! :)

2009-07-16 @ 20:30:22
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0