My own fellowship

Skriver just nu matlista över vad som ska handlas till den mat jag ska laga under resten av veckan, och möjligen nästa vecka också för den delen. Fast jag tror jag fuskar och beställer mat från Chili Thai imorgon för det är fredag och det är väldigt gott. Idag blir det i alla fall mina egna filodegspiroger som jag också kan säga är väldigt goda. Ser fram emot kvällen!
Nu så har jag i alla fall bryggt på en kopp jasmineté som jag ska dricka när jag tittar på Sagan om Ringen: The Extended Version, som jag inte har sett innan. Spännande! Hoppas i alla fall det ska lugna mina nerver inför läkarbesöket senare idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo. Jorå, det hade varit trevligt med vinkväll, absolut :)

2009-07-23 @ 18:31:43
URL: http://annahjalmarsson.blogspot.com/
Postat av: emma

va har du gjort hos läkaren?

2009-07-24 @ 23:18:24
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0