It's here

Idag jobbade jag sista dagen för att nu ha ledigt i en hel vecka! Känns helt fantastiskt. Så fantastiskt att till och med bilen kände av att jag var lycklig när jag satte mig i den för att köra hem, den började nämligen spela Bruce Springsteen - Lonesome Day precis när jag satte igång motorn!
När jag kom hem tog jag en dusch som jag kände var väl behövlig och jag säger då det, fan va gött det är att duscha när man känner sig äcklig och smutsig! Fick nog bort all stek-os från mitt hår också. Hoppas jag.
Nu ska jag brygga mig en kopp té, byta ut datorstolen mot min säng och göra den till en soffa för att sedan bädda ner mig där och titta på den sista filmen i Sagan om Ringen-triologin - dvs The Return of The King.

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0