Hatobjekt nummer ett

Fan va jag hatar folk som hela tiden tänker på vad de äter. Som säger saker som "äter du det!? det är inte nyttigt! Bara massa socker", om inte jag kan säga till er att jag tycker ni är patetiska så ska ni heller inte säga sådana nedvärderande saker till mig.
Jag kanske är elak när jag säger att jag tycker det är skittråkigt att äta med sådana, vars enda tanke när de äter är "bara sallad, inga kolhydrater", eftersom jag inte vill dras ner i deras träsk av humörsvängningar och benideal. 
Kanske är jag patetisk själv när jag säger att jag är väldigt egoistisk på den fronten, livet är för kort för att bry sig om vad andra tycker. LEV DITT LIV OCH INGEN ANNANS.

Kommentarer
Postat av: elin

ja sådant stör jag mig på också. Okej om dom äter det men dom behöver fasen inte se ner på andra.

2009-07-01 @ 16:32:21
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag håller med.



Besök & kommentera gärna min blogg.

2009-07-07 @ 16:11:35
URL: http://reward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0