A trip to Barcelona

Aaah, en HEL kväll ledig! Det känns fantastiskt. Jag kan vara uppe så länge jag vill och jag behöver ingen alarmklocka som går igång 5.30 imorgon, är ni avundsjuka? Jag håller fast vid att det känns fantastiskt att ha ett par timmar ledigt, men det skulle vara roligare om man kunde spendera de med någon. Alla jobbar - utom jag. För EN gångs skull jobbar inte jag och då jobbar alla andra. Men nästa helg så är jag ledig, hela tre dagar faktiskt! Eller ja, fredagmorgon och måndag natt i och för sig...

Men inte ska jag sitta och deppa för att jag är själv i en tom lägenhet inte, jag har köpt jordgubbar och hyrt en film! Det får bli Vicky Cristina Barcelona, har velat se den länge men eftersom ingen annan vill se den får jag göra det själv. Och jag tycker att nu passar ypperligt!
Penélope Cruz, Javier Bardem och Woody Allen regisserat - kan det gå fel? Ja, det kan det lite grann eftersom en av mina hatobjekt, Scarlett Johansson, är med. Men jag låter det gå för denna gången eftersom det ska bli intressant att se Javier i en antagligen mer normal roll än han var i No Country For OId Men. Don't get me wrong, en av de bästa jag sett och hans prestation var otroligt bra! Men eftersom han är väldigt manlig och lagom snygg så ser jag fram emot att se honom som en kvinnotjusare. Såvitt jag förstått.

Anyhoo, nu ska jag rensa jordgubbar och frysa in alla de äpple- och kanelmuffinsen med crumble som jag gjort idag. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0