You think you've changed but you have not

Vad är det med mig? Tre inlägg på en dag. Jag tror jag är galen på riktigt... Men i alla fall så har jag suttit och tittat på lite mer än halva Sagan om Ringen nu och jag har verkligen glömt av hur jävla sexig legolas är! Hur har jag kunnat glömma att jag sitter och sniglar ner hela soffan så fort han kommer in i bilden? Vad som är så sexigt vet jag inte.. De mörka ögonbrynen, det välvårdade håret och den felfria hyn? Kanske det. Hur som helst är han väldigt snygg. Tror jag har en liten fetish i det där med fiktion. Jag fallar som ett asplöv runt alla killar på film som verkligen inte existerar. Legolas, Edward Cullen, Harry Potter... Vart ska det ta slut?

Förresten hoppas jag inte att ni missat låten eller videon till ett av Bruce Springsteens nyare mästerverk?


Kommentarer
Postat av: F

Jävla karlar, när man väl behöver dem finns de inte ens på jordens yta. Vad fan ska de då vara bra för?!

2009-12-14 @ 01:12:31
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0