Chaos that's quiet

Jag börjar med att be om ursäkt för min mobil, vissa fick ett meddelande idag som var ämnat till en person och inte tio. Min mobil segar nämligen ibland och då tränger mitt temperament upp till ytan och jag trycker på varje knapp som finns vilket alltid resulterar i att jag skickar sms till människor som de egentligen inte ska se.

I alla fall så har jag spenderat dagen i Ullared, som vissa av er vet pga mitt sms, och det var minst sagt trevligt. Fyra generationer som strosar runt bland megabilliga prylar, kan det gå fel?
Ja, enligt min plånbok kan det då det i alla fall! Det blev inte riktigt de ca 5 varorna jag hade bestämt och bannat mig själv för att det endast skulle bli. Det blev närmare bestämt 500 kronor över budgeten och det svider riktigt hårt just nu. Men what to do? Jag är ju samtidigt expert på att övertala mig själv att "jag är värd det". Idag lät det något i stil med "jag kommer ju inte åka till Ullared på väldigt länge, så kan lika väl handla när jag väl är här". Detta slutade med ja, en rejäl övertramp av budgetgränsen. Det blev i alla fall en julklapp av det!

Nej, om man skulle ta och tänka på refrängen. Ska ju ändå till tandläkaren imorgon! Lite rädd över det faktiskt. Känner inte av några problem över huvudtaget, men av någon anledning känns det som om tandläkarn har deras eget lilla FBI-team som kommer spänna fast en i stolen och borra sönder tänder för att få mig att erkänna något jag inte vet om. Ren tortyr. Men som sagt i samma inlägg - what to do?

U2 - I'll go crazy if I don't go crazy tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0