Take me now baby here as I am

Because the night belongs to lovers, because the night belongs to us.

Idag har det varit en väldigt slapp dag samtidigt som den varit ganska ansträngande. Har fått en del gjort och det känns bra. Men kvällen kommer nog fortsätta i det slappa spåret. För att allas uppgifter fortfarande inte är inlämnade.
För första gången på väldigt länge har min tv stått på framför mig i närmre 5 timmar. Skidor för hela slanten har det varit och jag har kommit på mig själv att vara ännu mer lik min far än vad jag trodde var möjligt. Jag är inte den som sitter och skriker åt tv:n, men idag har det varit ett och annat skrik i både slalomen och skidskyttet. Tyvärr blev man ju besviken i båda grenarna, men vi är Sverige, vad mer kan vi förvänta oss?

Dock har det klämts in en del skratt också för att jag har små kollat på flight of the conchords-klipp. Asså det programmet är så jäkla roligt att jag nästan avlider av krampad mage! Bjuder på ett av de klippen som fått mig mest skratt-skadad;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0