Sleight of hand and twist of fate

Underbara underbaring. Just nu sitter jag med en kopp glögg och lyssnar U2. Jag åker hem om några dagar, min gran är tänd, utanför faller stora flingor av underbar snö i bara ett par minusgrader. Och jag undrar om livet kan bli så mycket bättre än det här? Fast det är klart, hade ju inte tackat nej till att dela denna underbara stund, och många fler underbara stunder, med en kille. Men för att vara singel i vinter-Sverige är det inte så pjåkigt.

Är nyss hemkommen från ett möte och en heldag i skolan som varit fylld med självmordstankar på grund av labbar med ActionScript. Det är väldigt mycket att göra, väldigt lite tid att göra det och väldigt svårt att förstå. Så om ni kan lägga ihop ett och ett har ni nog förstått att jag är enormt hatisk mot det jag håller på med för tillfället.

Men nu måste jag njuta av denna stund några minuter till innan jag dyker ner i plugget med huvudet före. Wish me luck!

Favorit i Repris;
U2 - With or Without You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0