Only the heartaches have given me sight

Ännu en morgon då man måste kliva upp. Hade önskat att jag gått upp tidigare och fått lite mer gjort än vad som blivit gjort än så länge. Känner mig sådär enormt stressad igen. Min oroliga mage slappnar aldrig av. Det hjälper inte heller att jag har en väldigt dålig magkänsla inför just denna veckan. Idag har min far åkt till Turin för att komma hem igen på fredag för att redan på söndag åka iväg till andra sidan jorden igen. När han väl kommer hem till jul så är det just det, jul. Jag kommer nog få en hjärtattack innan han får det för att jag oroar mig hela tiden. Att jag drömde om just en flygkrasch i natt hjälpte mig nog inte så mycket heller.
Men inte bara det, idag måste jag skriva klar delrapporten och ikväll är det möte som jag inte vet hur länge det kommer att pågå, efter det hade jag desperat behövt få plugga på lite Flash och Actionscript. Imorgon är det nämligen redovisning på just actionscript och sedan måste jag fixa lite inför lördagen då det är utklädnadsfest och jag har en väldigt dålig idé till utklädnad, men vi kör på det ändå för jag orkar inte tänka på det mer. På fredag är det minitenta - igen. Och vad är det inte på om vårt älskade actionscript! Vi har dessutom 4 timmar labb den dagen och Gröggsittning på kvällen vilket betyder att jag inte har någon tid till att göra någonting annat än planerat den kvällen. Sedan ska vi ut och härja på Borlänges mörklagda gator också och mina stackars hundralappar kommer ta väldigt stor skada och flyga iväg hejdlöst.
På lördagen är jag förhoppningsvis duglig till att läsa igen de 5 delrapporter jag kommer få in på fredag. Sedan är troligtvis lördagen gjord. Och sedan måste jag skriva ihop delrapporterna till en enda stor rapport och sedan en redovisning på det som är bra nog att få hela gruppen godkända. Tyngden av 10 andra människors betyg vilar på mina axlar och låt mig säga er, det är tungt.

Nej, nu har jag suttit här och bloggat och därmed slösat bort värdefulla minutrar.

Med lite underbar musik från Joshua Radin i högtalarna hoppas jag på att allting ska bli bra.

Joshua Radin - One of Those Days

Kommentarer
Postat av: elin

ja de är en litenbit alltså ;) Men östersund. Bara namnet! Men jag hoppas jag slinker in någonstans närmre hemma på andra urvalet. Jag vet ju som sagt att jag kommer in i umeå i värsta fall. Det är bättre de är östersund. Ja menar, umeå är de tredje strösta universitetet i sverige och östersund är .. regnigt? Haha ^^. Men bara jag får plugga, sen får de la bli vart det blir.

2009-12-09 @ 12:30:24
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0