Is that the kind of thing you might be into?

Det har minst sagt varit en väldigt lång helg. Den har som alltid gått väldigt fort, men den har varit väldigt bra på sina ställen samtidigt som den varit väldigt dålig på sina ställen också. Det har varit alldeles för mycket alkohol inblandat också, vilket gjorde mig enormt bakfull, men det var definitivt värt det ändå!
Men denna morgonen är jag helt klar i bollen och det är jag glad för trots att gårkvällen var lite dryg på sina ställen, men jag hade också väldigt kul på vissa. Det har helt enkelt varit en plus, minus, nollhelg.

Vet ni att det snart är jul? Hur sjukt är inte detta? De första dagarna gick ju som en snigel över en motorväg, men nu plötsligt har det gått som en raket mot månen. Om en vecka är jag hemma i Haverdal och tar det lugnt. Eller nej, det gör jag inte alls för då bakar jag nog tills köket är utom igenkänning. Och om en vecka och en dag drar vi iväg till Ullared för välbehövliga inköp! Jag kan knappt bärga mig till denna julen. Det är inplanerade fester i Gislaved & Göteborg, julbord i Halmstad, resor till Ullared, bak och väldigt mycket kärlek till de människor som är bäst på denna jord. Dessutom kommer jag väl att få se en gående Tula för första gången.

Ja, jag vill åka hem nu, jag vill träffa alla nu, jag vill hem hem hem. Men som sagt, bara sex dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0