Into another dimension

Vet ni att ni kan köpa Amerikanskt godis i Sverige? Discshop har lanserat detta. Självklart är det ganska dyrt. Du måste punga upp 15 riksdaler för en 5th avenue. Du kan även köpa Hershey's kisses. Men gör inte det för det må vara den vidrigaste chokladen jag någonsin smakat. Förresten så tycker jag inte ni ska köpa amerikanskt godis där alls för detta är också en affärsidé jag tycker är patetisk. Det är nog många som kommer nappa på det eftersom USA är en så stor dröm för många. Och när man ser vissa saker i amerikanska tv-shower så vill man själv prova på det eftersom man tror att det kommer vara precis så bra eller så gott som det ser ut på tvn. Men jag lovar er, det är inte så gott. Eller så perfekt. Plötsligt fick jag ett ironiskt sug efter Oreo's. Det kan jag ge dem, dem är lika goda som de ser ut att vara!

Vill ni veta en annan sak? Rapportskrivning blir aldrig lättare. Heller aldrig roligare. Jag tror hela tiden att bokstäverna kommer flyta ur fingertopparna och orden kommer rinna ur mina tankar som vatten. Oftast gör det det, men när det kommer till rapporter så står huvudet absolut stilla. Det gör mig nervös eftersom det är jag som i slutändan kommer att sitta där och skriva ihop fem stycken delrapporter till en enda stor slutrapport.
Fast de testade krigslarmet utanför mitt fönster innan också, så jag skyller min skrivtorka på regeringen som bestämt att de ska slå på denna måndag eftermiddag.

Nej, snacka om skrivtorka, jag kan inte ens skriva ett normalt inlägg i bloggen! Därför skippar jag detta nu, tar min älskade tomtegröt och kollar på ett Seinfeld avsnitt.

Wolfmother - White Unicorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0