I wanted something beautiful, a wish for something true

Dagen har både börjat bra och inte alls. Tandläkaren ringde återbud på mig. Det ska ju vara tvärtom så därför blev jag lite sur och höjde kanske rösten lite åt den som ringde mig, men sedan fick jag allt äta upp det för det visade sig att tandläkarens mamma hade dött i natt. Milt pinsamt och mitt samvete är fortfarande riktigt tungt såhär två timmar efter.
I alla fall fick jag en ny tid, den 28:e december. För er som inte har kopplat detta fantastiska datum med en vidrig tandläkartid kan jag berätta för er att det första jag kommer göra på min födelsedag är att åka till tandläkaren och pröjsa 340 kronor för skiten. Men som tur är har jag en snäll pappa som hjälper mig i dessa svåra tider!

Jag har även ett erkännande att publicera. Jag har predikat och kämpat i många år nu emot ett band och jag har lyckats väldigt bra enligt mig själv. Men inte nu längre. Det är så fan att deras nya singel ska var så jädrans bra att jag inte längre har kraften att motstå! Jag talar om Foo Fighters och den nya singeln Wheels. Tyvärr måste jag erkänna att det blir dagens låt och dagens band. För de kommer spelas högt nu när jag ska ut i garaget och leta reda på diverse prylar som fortfarande ligger i lådor.

Foo Fighters - Wheels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0