I follow you'll go

Jag kom på en sak som slog mig härom dagen. Jag minns inte hur och framför allt in varför jag satt och tittade på en musikvideo som förbluffade mig så pass att jag satt som en fågelholk framför tvn. För att förstå vad det är jag talar om måste ni först se videon, i alla fall tjugo sekunder av den. Tjugo sekunder och ni kommer förstå precis vad det är jag vill komma fram till;


Jag kan uppriktigt säga att ingenting har fått mig att känna såhär på väldigt lång tid(i alla fall inte sedan FM static - definitly maybe). Denna video slog i alla fall igenom som en blixt från klarblå himmel. Jag antar att ni tittat ett par sekunder på den och i så fall har ni nog förstått vad dealen är med den.
Vad hände? Jag har aldrig haft någon riktig åsikt om Billy Idol eftersom jag aldrig brytt mig om att lyssna på någonting han gjort. Men detta går inte att undgå. Jag läste precis på wikipedia att han sålt 3 platina och en dubbelplatina samt minst 6 miljoner album i bara USA. Och efter att ha tittat på denna video så förstår jag inte hur fan det gick till. Dels styckar han sönder låten på ett oerhört brutalt och blodigt sätt, men sen slängs en video på där en gammal snubbe som liknar slash upp och Billy som står och klappar händer vid en gran medan snö faller till marken. Det är nästan så att jag tappar respekten för Slash i detta nu.
Orden kommer inte till min mun, de fastnar i halsen och min tunga består häftad. För detta är utom sig av någonting jag hade kunnat förvänta mig. Det är bara så dåligt... Så otroligt dåligt!

Natten brukar gå till att skriva blödiga blogginlägg om hur livet är innan man somnar dregglandes över tangentbordet, men nu är jag så pigg att jag är rädd för att somna. Mardrömmar om Billy Idol kommer jaga mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Haha! Ja, fast visst är det sjukt värt det? Sniglandet, alltså ;) Haha :D



Och som kommentar till detta inlägget vill jag bara säga: "WHAT THE..?!" och "HAHAHA!"

2009-12-21 @ 13:13:22
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0