Darling, give me your kiss

Idag är det första december. 1... december.. första i tolfte.. TOLFTE!! Inser ni att ett helt år har susat förbi i en så enorm fart att jag inte hängt med på vad som hänt hela året? I princip i alla fall... Det har hänt mycket detta året som jag egentligen inte vill tänka på men som ligger i mitt bakhuvud hela tiden och som en stor fet klump i bröstet och trycker mot hjärtat, men det finns också allt det där bra som hänt detta året som gör det mycket lättare att andas. Jag känner klumpen, men den smärtar inte lika mycket.
Det har varit mycket ångest, funderingar och önskemål som inte kommit i uppfyllelse men också sånt som har uppfyllts.
Det är första december och jag pratar redan som om det var nyår. Fast nyår är ju i och för sig runt hörnet. Man hinner knappt blinka.

I alla fall är jag sådär jobbigt, äckligt jävla stressad nu igen. Det är så mycket att göra, så mycket att oroa sig över. Allt det där jag inte orkar tänka på just nu.

Därför sitter jag och lyssnar på underbar musik istället;
Oasis - Songbird

Kommentarer
Postat av: Felicia

Swosch, sa det, så var det förbi. Bye bye, 2009!

2009-12-01 @ 21:12:05
URL: http://marblehouse.wordpress.com
Postat av: t

men sen har du hittat mig med :D de är svårt att slå :D haha

2009-12-02 @ 20:14:35
URL: http://toran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0