Come on baby light my fire

Jag har fattat dealen om varför alla tycker det är så drygt att tvätta. Jag har inte haft så stora problem med det innan förutom de förbestämda tiderna som finns att välja på som alltid ligger väldigt dåligt till, men nu har jag fattat. Det dryga är inte själva tvätten utan det är att man måste springa dit varje halvtimma och titta till den om den är klar/torr. Det är så jäkla jobbigt. Detta säger jag även om jag har tvättstugan två dörrar bort. Latheten kan spela en roll i detta också, det nekar jag inte.

Har ni förresten sett den omtalade onanivideon? Isåfall kan ni se den Här. Det är egentligen ingen onanivideo utan den är tänkt som reklam för Arvikafestivalen. Jag såg den en dag när jag kom hem från skolan och väntade på att min mat skulle bli klar, så jag hade bara ett fönster där emellan på någon minut men jag tackar det ändå. För ärligt talat kände jag en rysning av obehag när jag såg den. Kanske är det för att det är en tjej i videon eller så är det helt enkelt för att jag inte vill se någon onanera på video i mitt eget hem. Jag förstår grejen med att hon onanerar för att sex ska vara en del av festivallivet(eller något liknande sådant tror jag budskapet skulle vara), men det är en sak jag redan fattat. Därför behöver jag inte se henne stönandes framför mig.
Klippet är tagen från expressen.se förresten så man får inte se någonting annat än hennes ansiktsuttryck när hon gör det, så var inte rädda för att titta på den. Man vet ju inte om hon gör det på riktigt heller. Men nej, jag dissar denna reklamen. Även om de troligtvis har lyckats med den eftersom den har blivit väldigt omtalad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0