On a miracle drug

Det slog mig nyss när jag loggade in på min dator innan, att herregud, jag har ju en blogg! Har totalt glömt av att jag har en och att jag faktiskt borde skriva några rader i den.
Anledningen till att jag av misstag la bloggen på hyllan, och internet över huvudtaget, var för att jag har spenderat veckan i Haverdal. Efter min minor-surgery var jag lite groggy och mådde bra, men varken orkade eller fick vara ensam i A-torp, så mommy and I åkte ner till huset istället. Där har jag spenderat hela veckan, människor har kommit och gått. Så har spenderat den med farmor, det nygifta paret moster & Gabi, österrikare, gamla vänner till familjen, fredrick och de tre fantastiska pojkarna. Jag har dessutom hunnit med en Göteborgs-tripp i lördags då jag såg U2 med la familia. It was legendary! Jag behöver inte säga mer än att det var magiskt och undrar faktiskt om det inte toppar, om inte alla så, i alla fall två av de Bruce konserter jag varit på. Det var så otroligt bra! Och definitivt värt de 2100 kronorna jag la ut på den, samt de 8 timmarna vi köade! Jag har dock inte många bilder, men en massa klipp som jag definitivt kommer ladda upp på facebook inom en snar framtid. Om jag kommer ihåg.

Idag har jag arbetat och kommer göra detsamma imorgon. På onsdag blir det ännu en tripp till haverdal och sedan hem igen på torsdag för att knega lite till. Sedan torsdagen den 13:e augusti v. 33 slutar jag! Då är mitt sommarschema över. Det betyder att jag efter det kommer att packa som en galning, i kartonger, väskor och allt jag hittar för att flytta ner det mesta till Haverdal och sedan lämna det sista jag behöver inför min flytt upp till Borlänge. Den kommer att ske v. 34 och jag är väldigt spänd och exalterad inför detta! Äntligen ska man lämna (delar av) sitt gamla liv och komma till en ny stad, nya människor och helt nya och bättre möjligheter. Jag hoppas bara allt går vägen och lever upp till mina förväntningar. Och gör det inte det, flyttar jag hem igen. Bara det att "hem" kommer vara i Haverdal. Det är ett nytt ställe det med, så kommer inte bli så pjåkigt vilket håll det än faller!

Nu ska jag lägga mig och läsa de sista ur Harry Potter och fången från Azkaban!
Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Yes :) börjar om 18 dagar :O!!

2009-08-06 @ 23:10:01
URL: http://anneliand89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0