madferit

Sittin' in one of twenty million doors. Och gör för tillfället ingenting. Det ska vara flottrace idag, men minns inte tiden? Funderar över vad som händer ikväll också. Får se vad man känner för.

Nu har jag i alla fall anmält mig till volontarbyran.org. Får se om man kommer med eller inte, om jag ens kommer att hinna göra något arbete! Det borde man väl kunna klämma in någonstans. Funderat på det jätte länge men har aldrig kommit till skott, men nu så! Nu hoppas jag på att det kommer gå vägen. Det finns ideellt arbete för alla landet över, så gå med nu!

Fick en plötslig lust att lyssna på Oasis innan och min kärlek för denna låten blomstrade upp på nytt. Tycker den är underbart skön att lyssna till en dag som denna, men är inte peppad, man är inte slö. Man är någonting mitt emellan. Sparade med videon för tycker även den är söndags-härlig och ger mig en enorm myskänsla. Enjoy!

Oasis - the Masterplan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0