It's a brand new day

Varför ska jag flytta så långt ifrån Göteborg? Just nu känns det skit när min absolut favorit feel-good artist kommer till just Göteborg. En kväll, en chans. Jag vill ta en långledig helg just den veckan och åka till västra Sverige endast för att se denna mannen spela.
För denna mannens röst är så manlig men mjuk, och han sjunger med en sådan känsla att jag tror på varje ord som kommer ur hans mun. Och de saker han gör med gitarren är nervpirrande. I'm in love.

Lyssna och njut till Joshua Radin - Brand New Day;


Kommentarer
Postat av: emma

Lovisa vi måste gå annars kommer jag aldrig kunna dö lycklig!

2009-08-17 @ 16:27:53
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0