Beautyschool drop-out

Helgen är nu över och jag sitter ännu en dag i Haverdal. Imorgon ska jag upp till Anderstorp för att packa det sista och sedan är jag färdig där, over and done. Då ska jag bara ta det lugnt här på kusten resten av veckan, till fredag då jag åker uppåt landet och bosätter mig i Dalarna.

Helgen har spenderats i Halmstad med bästa tjejerna och även om lördagen kanske inte blev som den var tänkt så älskade jag varje minut ändå. Helgen rakt igenom var en superbra avslutning på allt som varit och jag är redo för en helt ny början. Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Bjuder på några bilder istället..

      '
1970                       1992                       1984                       1964

yearbookyourself.com - det är allt jag säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0