Väntan och överraskningar

Jag och mamma sitter just nu och väntar på att finnarna från Finland ska komma. Fikat är dukat och jag är hungrig. Plus att en kanelbulle aldrig sitter fel!
Vill bara att de ska komma så att vi kan få denna dagen överstökad och morgondagen påbörjad. Jag tackar för kommentarerna jag fick och det hjälpte mig, jag känner mig fortfarande nervös men också lugnad för att jag faktiskt inte tänkt att det kommer ett avslut efter det också. Har koncentrerat mig på att klara av själva begravningen. Just nu är jag mest nervös över att sitta i ett rum tillsammans med 4 finländare. Varav två kan engelska och mycket svenska, men ändå. Det är ändå nervöst. Har bara träffat dem någon enstaka gång förut, men nu har de med sig sin lilla bebis, så det kanske lättar upp stämningen för vi kommer ha vår lilla bebis också!

Nä, nu bara babblar jag om ingenting för att ha någonting att göra medan vi väntar. Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0