Until there's nothing left

Nu är redan klockan halv sju. Har tagit en powernap i två timmar. Har inte gjort någonting annat än att ligga i min soffa idag. Har inte ens varit ute på balkongen! Jag såg ut som en harläpp när jag vaknade för att jag andats genom den hela natten, och efter två näsduschar är den fortfarande täppt. Samtidigt har jag ont i halsen. Men har lyckats koka upp tevatten och hällt i honung i det. Vatten med honung. Funkade förra gången men är enormt mättande. Ser inte så lockande ut heller, ser ut som vatten i en stor mugg. Men förhoppningsvis får det min näsa att släppa och kanske får jag energi så jag faktiskt orkar stå på benen utan att de börjar skaka. Härligt måndag, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0