Min väska



Jag blev utmanad av Nat,
Vad finns i min väska?
Min väska är just nu en brun/vit läderväska, en somrig sak jag hittade i Hong Kong.
I den är typiska lovisa-prylar. Plånbok, mobil, nycklar och iPod är givna saker. Sen finns det självklart (enligt mig) behövligheter som kan behövas när man minst anar det. Antingen för mig eller för någon annan. Såsom;
tuggummi - vem vet när nästa pudding dyker upp?
läppglans - också för de motsatta könet. Jag kör just nu på L´oréals colourjuice, 440 Melon Punch. Smakar skit, men är skitsnyggt!
Idomin läppsyl - någon behöver alltid cerat!
Bindor - Och tamponger oftast men hade det inte just nu. Jag tycker att mens är en väldigt obehaglig överraskning när man inte är beredd så därför är det alltid bra att ha en eller två i varje väska.
Vantar - Ja, vem behöver inte ett par vantar i maj?
En pillerburk - migräntabletter, ipren och annat för migrän och mensvärk.
Paraply - väldigt underskattat! Märker att många inte har det i väskan, men jag har det ALLTID med mig! För jag hatar att bli blöt och jag hatar att frysa. Därför är vantar och paraply ett måste i min väska.

Jag utmanar; Anneli, Elin och Fellan

Kommentarer
Postat av: elin

okej jag får väl göra de då ;)

2009-04-22 @ 18:56:51
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0