Header or no Header

Jisses, det var krångligare än jag minns det! Nu är jag i alla fall hyfsat nöjd. Såhär 6 headers senare. Skulle velat ha den lite mindre, men det verkade inte bli någon symmetri i det då. Så låter det vara såhär för tillfället.

Nu har klockan passerat ett och jag lyssnar på Karlavagnen. Har en liten kärlek till det programmet faktiskt, minnen från när det blev senare på dygnet och vi satt i bilen på väg till fjällen eller någonstans och Karlavagnen kom på. Jag fick alltid en härligt-känsla av det!
Den dras ner lite nu för de spelar Scotts - Om igen. Musiken kunde vara bättre, but I love it anyways!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, paris var underbart :D ångrar inte en sekund!

2009-04-15 @ 09:33:34
URL: http://annahjalmarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0