Do you know what it feels like, being alone?

Har vaknat i alla fall och överlevt natten. Jag somnade nog en halvtimma eller något sådär på morgonkvisten. Men hon jag jobbade med sov nog tre timmar till och från. Snarkade dessutom. Det gjorde inte jag. Tror jag. I alla fall, nu sitter jag och försöker hålla ögonen öppna, ska trots allt lägga mig tidigt för att jobba mellan 7.00-15.30 imorgon! Härligt, härligt...not. Men vad gör man inte för pengarna?

Sitter och lyssnar på ett band som jag lärde känna när jag gick i sjuan. Amanda tog med dem från usa när hon kom hem. Detta var på den tiden då ingen hade iPod eller mp3-spelare än utan satt med cd-freestyle på lektionerna och lekte coolkids. Min var isblå. Jag tror faktiskt att detta bandet lärde mig att lyssna på texterna istället för bara musiken. Och här sitter jag nu sex år senare och lyssnar på samma skiva och tänker fan vilken jävla bra skiva! Samtidigt som jag försöker minnas högstadie-tiden. Den känns så långt ifrån nu när man gått tre år på gymnasiet också. Men när jag väl tänker tillbaka så kommer minnena tillbaka mer och mer. En tid utan beskymmer, jag bara levde livet. Brydde mig lagom mycket om studierna men klarade mig igenom allt ändå. Fan va härligt det är med nostalgi!


Kommentarer
Postat av: elin

jag vet, det känns lite sådär att köra den från lidex för 300 lixom ^^,

2009-04-17 @ 16:11:36
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0