Det är stabilt!

Vilket underbart väder! Inte sant? Hade tänkt cykla ut till tokarpssjön och bara vara idag. Eller någon annanstans och bara njuta av vädret. Men istället fick jag migrän, spydde och låg i ett kolsvart rum hela dagen. Så, har inte varit utomhus på hela dagen för att det är för ljust. Istället så har jag lyssnat på musik som får mig att tänka på sommaren och musik som ger sommarkänslor.
Jag kan inte titta på videon eller höra låten utan att skratta. Dr. Alban, Björn Borg och Tomas Brolin - vad kan gå fel? Tre av de största människorna i Sverige. Det är sent 90-tal och för tillfället är Dr. Alban på tronen. Han bestämmer sig för att göra århundradets hit med kända svenska stjärnor, han ska bli mästaren av musik! De döper sig till Friends in Need, låten heter Alla vi, lyssna och njut!

"Det är stabilt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0