And I'll love until my heart breaks

Det är redan lördag. Alla dagar flyter på så fort att jag knappt hinner andas! Allt händer och sker på en gång.

PS. Jag älskar solen har jag kommit på. Även om jag blir röd efter 15 minuter. Därför känner jag mig så snygg när jag är röd runt näsan, men brun på den för att alla fräknar kommer fram. It's Sexy!

Deklarerade nog för första gången i år, och bra det! Jag kommer få tillbaka så mycket som 5500:- , hade tänkt fira det med lite påskmust men eftersom jag ska umgås med en viss Jarl och en viss Fridholm ikväll så får jag inte det. Jag blev utstött igår när jag hade druckit must, för kolsyra råkar ha en ovanligt stark effekt på mig. Så får väl ta och fira med lite vin då... fan va jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0