Allra första

Imorgonkväll ska jag jobba mitt allra första nattskift. Ganska nervöst med tanke på att man inte riktigt vet om man kan hålla sig vaken eller ej. Heller inte hur det går till och vad man gör.

Imorgon klockan 21.45 - 6.45 jobbar jag. Så därför måste jag hålla mig vaken så länge det går ikväll/inatt. Några tips? Passar dock ganska perfekt att jag skaffade denna bloggen nu, för då kan jag hålla på med designen och sånt ett tag. Det brukar gå åt några timmar att hålla på i photoshop. Har dessutom ingen aning om vad jag vill göra, men får se vart natten för mig!

Kommentarer
Postat av: nattie

när jag jobbade natt första gången var jag skitnervös, tänk om man inte orkade hålla sig vaken! ett tips är ju inte att gå och lägga sig supersent och sova typ tre timmar innan man går till skolan dagen innan. ;) själva natten brukar bli jobbigast för mig mellan 3-5, då slår tröttheten som värst. brukar ha kallt vatten med mig, dricka det och i värsta fall badda lite i ansiktet. innan du är van kan du även ha lite godis och sådant med dig, då får du iallafall lite sockerkickar så du vaknar till. sedan är det kaffe kaffe och energidryck som gäller ifall det är jobbigt ändå!

2009-04-15 @ 08:36:50
URL: http://everyperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0