Ålderstecken

emma watson

Vet ni att denna tjejen fyllde 19 år för tre dagar sedan? Hon var med i sin första film när hon var elva år. Och det var Harry Potter och de vises sten. Hon har haft ett två årigt kontrakt med Chanel värt 36 miljoner kronor.

Vet ni att jag fyller 20 om åtta månader? Den första film jag spelade in heter "Mardrömsträffen". Den spelade vi in i femman på Sörgårdsskolan. Varje gång vi skulle börja agera under inspelningen sa någon "kör". Då sattes kameran på. Vilket självklart hördes på filmen. Då var jag också elva år. Det enda kontrakt jag har skrivit på var att inte röka eller snusa när jag gick på högstadiet. Då kunde man vinna 500 kronor. Jag vann aldrig...

Behöver jag fortsätta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-18 @ 19:34:21
Postat av: nat

oj! haha, hade lite bråttom. det skulle stå hahaha typ iallafall. :) haha

2009-04-18 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0